Keravan kansalliset seniorit ry

on perustettu vuonna 1972. Yhdistyksemme kuuluu Uudenmaan kansalliseen senioripiiriin ja Kansalliseen senioriliittoon. Kansallinen senioriliitto on valtakunnallinen eläkeläisjärjestö, jossa on 14 piiriä,156 yhdistystä ja noin 25.000 jäsentä. Liiton tarkoituksena on senioreiden sosiaalisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin edistäminen. Yhdistykseen voi liittyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Yhdistyksen jäsen voi osallistua yhdistyksen, piirin ja liiton järjestämiin retkiin, virkistys- ja kurssitapahtumiin.

Yhdistyksen kotisivut: www.kerava.senioriyhdistys.fi. Kansallisen senioriliiton sivut: www.senioriliitto.fi.

Yhdistyksen e-mail: keravan.seniorit@gmail.com

Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2024 on 30 €. Jäsenmaksuun sisältyy Kansallisen senioriliiton julkaisema jäsenlehti Patina. Tukijäsenen jäsenmaksu on 50 €. Yhdistyksen tili on: FI28 1063 3000 2135 83

Keravan kansalliset seniorit ry:n

jäsentilaisuudet ovat parillisten viikkojen torstaina klo 14.00 alkaen Viertolassa, Timontie 4. Jäsentilaisuuksissa esitelmöi eri alojen asiantuntijoita ja siellä kuullaan myös selostuksia kotikaupunkimme ajankohtaisista asioista.

Yhdistyksen tapahtumista ja tilaisuuksista ilmoitetaan Keski-Uusimaa ja Keski-Uusimaa Viikko -lehdissä.

Yhteistoimintaa

Yhdistys osallistuu yhteistyöhön mm. Viertolan ja muiden eläkeläisjärjestöjen kanssa. Vanhusneuvostossa on jäsenenä Kauko Passi, varalla Marja-Terttu Nieminen. Keravan Palvelutalosäätiön hallituksessa on jäsenenä Kauko Passi (pj), varalla Ossi Honkasalo.