
Skotlanti 18-21.5.26
Keravan, Järvenpään ja Tuusulan seniorit tekivät 18-21.5.26 retken Skotlantiin. Retkellä näimme Edinburghin, Glasgown, Loch Lomondin ja Loch Nessin järvet sekä Glengoynen viskitislaamon ja Stirlingin linnan loistavan oppaamme Lillin johdolla. Saimme myös runsaan tietopaketin Skotlannista. Kiitos kaikille mukana olleille matkaseurasta ja Osmolle kiitokset matkajärjestelyistä.
























































































































































